S&P Global, Marketplace’te yapay zeka destekli arama özelliğini başlatıyor
NEW YORK – S&P Global, şirketin çeşitli bölümlerinden ve üçüncü taraf sağlayıcılardan gelen bilgileri ve analizleri birleştiren bir platform olan S&P Global Marketplace’te yapay zeka (AI) destekli bir arama özelliğini tanıttı. Bugün duyurulan yeni özellik, doğal dil sorgularına sezgisel ve etkili arama yanıtları sağlayarak kullanıcı deneyimini geliştirmek için Büyük Dil Modeli’ni (LLM) kullanıyor.
Üretken yapay zeka araması, ilgili veri kümeleri ve hizmetler için ayrıntılı yanıtlar ve proaktif öneriler sağlayarak kullanıcılar için keşif sürecini kolaylaştırmayı amaçlıyor. S&P Küresel Yapay Zeka Direktörü ve Kensho CEO’su Bhavesh Dayalji, yapay zeka arama motorunun, şirketin veri varlıkları ve analitiği ile müşteri etkileşimi üzerindeki dönüştürücü etkisini vurguladı.
S&P Global’in Pazar İstihbaratı bölümü ve yapay zeka inovasyon kolu Kensho tarafından ortaklaşa geliştirilen yapay zeka araması, S&P Global’in teknik belgelerinin yanı sıra Pazar’da mevcut olan kapsamlı bilgi ve meta verilerden yararlanır.
S&P Global Marketplace ve Capital IQ Çözüm Stratejisi Başkanı Justine Iverson, yeni arama deneyiminin, ilk araştırmadan tekliflere ilişkin daha derin bir teknik anlayışa kadar keşif yolculuklarının çeşitli aşamalarında müşterilerle buluşmak için tasarlandığını söyledi.
Bu girişim, S&P Global’in, 2018’de Kensho’nun satın alınmasını ve yapay zeka odaklı gelişmelerin S&P Capital IQ Pro gibi platformlara entegrasyonunu da içeren, yapay zekayı operasyonlarına dahil etme stratejisinin bir modülüdür. Bu gelişmelerin amacı, kritik iş akışlarını kolaylaştırmak ve müşterilerin daha derin içgörüleri daha hızlı bir şekilde elde etmesini sağlamaktır.
Bu makalede sunulan bilgiler bir basın bültenine dayanmaktadır.
Bu makale yapay zeka desteğiyle oluşturulmuş, bir editör tarafından çevrilmiş ve incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.
haberkarliova.com.tr